Doprava a platba

Dodací lhůty

U každého produktu na našem eshopu uvádíme dodací lhůtu. Potřebujete-li zjistit, kdy bude zásilka doručena Vámi zvoleným způsobem dopravy, přehled naleznete u každého produktu v tabulce „Když teď produkt objednám, kdy jej obdržím?“.

Možnosti dopravy

Kurýrní služba doručuje zásilky následující pracovní den po převzetí balíčku na našem centrálním skladě v Krnově. Expedici zásilky Vám vždy potvrdíme emailem,

Cena dopravy

 

Způsob dopravy Cena dopravy
do 5000 Kč nad 5000 Kč
DOPRAVA 150,-Kč Zdarma
DOBĚREČNÉ +50,- Kč +50,- Kč

Jak probíhá doručení balíčku?

Přepravní společnost zásilku přiveze na uvedenou dodací adresu v pracovní den mezi 8. a 18. hodinou Doporučujeme při zadání objednávky zvolit dodací adresu, na které se po většinu dne vyskytujete, kurýři PPL Vám zásilku doručí kamkoli, samozřejmě i do zaměstnání. V případě, že po telefonické dohodě nebudete na adrese zastižen, kurýrní služba se pokusí balíček dodat následující pracovní den. Pokud ani tehdy nebudete přítomni, zásilka bude vrácena na náš sklad a objednávku budeme nuceni stornovat. Rádi bychom upozornili, že nejsme schopni předem ovlivnit hodinu doručení. Konkrétní čas dodání je možné dohodnout přímo s kurýrem v den doručování zásilky. Zásilku je možné si také nechat uložit na nejbližším PPL parcel shopu, na čemž se lze domluvit přímo s kurýrem.

Poštovní doručovatelé Vás budou také kontaktovat (v případě rozvozu). Pokud Vás doma nezastihnou uloží zásilku na nejbližší poště, kde si ji budete moci po dobu 7 dnů vyzvednout. Pokud tak neučiníte, a zásilka bude vrácena na náš sklad, budeme nuceni objednávku stornovat.

Viditelně poškozené nebo rozbalené zásilky prosím nepřebírejte. Kontaktujte nás na infolince 773 290 726, abychom se domluvili, jak dále postupovat.

Pokud Vám do tří pracovních dnů od emailu o expedici nebude balíček doručen a přepravní služba se s Vámi nespojí, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na lince 773 290 726.

Možnosti platby

Pro Váš maximální komfort nabízíme několik způsobů provedení platby. Stačí zvolit ten, který je pro Vás nejpohodlnější. Možnosti platby pro Vaši objednávku se Vám zobrazí v rámci volby způsobu dopravy.

Dobírka

Platba na dobírku znamená, že za balík zaplatíte přímo kurýrovi přepravní služby, který Vám zásilku přiveze. Stručně řečeno, cenu balíčku uhradíte hotově při převzetí.

Platba předem na účet

Zvolíte-li platbu předem na účet, zašleme Vám po zpracování Vaší objednávky podklady pro provedení platby na Váš email. Jako variabilní symbol platby je potřeba vždy uvést číslo objednávky. Po připsání platby na náš účet objednávku odešleme. Berte prosím na vědomí, že platby složenkou neakceptujeme. V případě, že Vaši platbu neobdržíme do 10ti pracovních dnů, budeme nuceni objednávku stornovat.

Platba předem kartou přes systém PayPal

Platba předem kartou znamená, že po dokončení objednávky budete přesměrováni na platební bránu PayPal, kde provedete platbu za objednané zboží. Oproti platbě předem na účet proběhne připsání prostředků rychleji (v řádu minut), tudíž se Vaše objednané zboží začne vyrábět dříve.

Platba v hotovosti

Momentálně není možná při osobním odběru platba v hotovosti na naší provozovně. Vzhledem k malému objemu osobně přebíraného zboží nedisponujeme EET pokladnou, tudíž nemůžeme na naší provozovně přijímat hotovost.